why da fuck aimware's resolver so bad, a otc jus taped the shit out of me in mm. Cfg issue?
Comments
The minimum comment length is 50 characters. Comments are moderated. Use only English.
Information
Users of Guests are not allowed to comment this publication.
  1. luckerbyuser666 · Cheater· 16 · error
    23 December 2020 19:38
    AimWhere should be the new name 
  2. lambda · Real Cheater· 38 · error · soda#0495
    23 December 2020 09:04
    yesterday i played against an aimware rager and he was dumping my legit aa everytime lol

    they surrender
  3. RussianAirplane · Moderator· 45 · error · rus#3356
    20 December 2020 21:14
    aimware meme, would never buy that, would rather buy smthn else xd
  4. ecstasy1337 · Cheater· 17 · error
    20 December 2020 13:44
    Aimware sucks)
  5. Skiez · Real Cheater· 50 · error
    19 December 2020 23:08
    Aimware is very good for legit cheating
    1. TC
      urmumizgayaf · Cheater· 8 · error
      20 December 2020 11:23
      true but aw is my main cheat so good legitboot is not very impotant.
  6. David78668 · User· 1 · error
    19 December 2020 19:49
    Depends.
    Some OTC users are really good and are a challange to V4 users aswell but they usually get outperformed.
    Yeah AW resolver SUCKS rn had like 3 AW kids dump my V4 AA.
    1. TC
      urmumizgayaf · Cheater· 8 · error
      20 December 2020 11:24
      same lol i use otc more than i use aw lol
  7. cuderola · Real Cheater· 66 · error
    19 December 2020 16:08
    aimware is just not a good cheat to Hvh anymore, I'm pretty sure aimware was good in 2017 but then 2018 started the god complex with the team and they started to give updates before even consulting betas. 

    and then people like arpac came into the aimware mod, obnoxious people that ban you for a simple criticism
    of a resolver issue. 

    in other words, if I were you, I would be extremely far away from these type of people, as they are what gives the community a bad taste in other communities mouths. 
  8. 1sp34n · Cheater· 5 · error
    19 December 2020 14:35
    Yes, if you use aimware you need very good cfg to win. If you got one you will tap otv4 even gs sometimes...

    1. yescheats_V.2 · Real Cheater· 107 · error · hotzz#0001
      19 December 2020 18:15
      nah m8 otv4 ten times better than aimware,
      1. TC
        urmumizgayaf · Cheater· 8 · error
        20 December 2020 11:26
        nah, ot is now pooping on aw and skeet
    2. TC
      urmumizgayaf · Cheater· 8 · error
      20 December 2020 11:28
      rare, i most likly be taping some BAD skeeter and nobrain player